Wednesday, June 6, 2018

Quiltfestival Groningen 2018

Afgelopen weken waren voor mij emotioneel ,mijn moeder overleed op haar 89e jaar. We hebben met elkaar gezorgd voor een mooi afscheid . Nu zijn we bezig met de zware taak om het huis leeg te halen. Mijn moeder was een echte handwerksters en vooral borduren vond ze geweldig . Zal de komende tijd wat mooie borduursels laten zien.    Maar in de tussen gelegen dagen moesten ook diverse wedstrijd quilts die bij mij thuis waren gebracht bezorgd worden in Groningen . Door mijn werk bij de NS kan ik allen maar vrijdag komen kijken . Jammer,
maar dat is niet anders.Ga in ieder geval de wedstrijd quilts bekijken en hoop op leuke ontmoetingen .

Liefs Ellen






Een van mijn Moeders  laatste werkjes ,een tas met prachtige borduursels.




6 comments:

Unknown said...

Natuurlijk gaan we vrijdag samen op stap om mooie quilts te bewonderen. En die tas is supermooi😘

Liesbeth Wessels said...

Gecondoleerd,met het verlies van je moeder. Fijn dat je mooie herinneringen hebt, en ook van die hele tasbare als mooie handwerken. Wie weet kom ik nog tegen in Groningen. Wat is het toch een fijne hobby !

Marjo Stoeckart-van den Bor said...

Sterkte voor jou en je familie. WIe weet zien we elkaar in Kantens. Ik ben van plan daar te beginnen.

Jo Huijsman said...

een verdrietige tijd Ellen en het huis opruimen is voorwaar geen eenvoudige taak. Fijn dat er mooie herinneringen zijn dat geeft hopelijk troost.
Extra fijn dat je toch nog een dagje Groningen ingepland kon worden.

Hannie de Beer said...

Hoe hoog de leeftijd ook, het overlijden van een dierbare blijft heel verdrietig. Mijn welgemeende condoleances. Wat goed om toch zo veel mooie troostrijke herinneringen aan haar te hebben. En fijn dat je toch nog even naar Groningen kon.

Myriam said...

Dit is fantastisch! :)