Saturday, April 28, 2018

poppetjes aan het dansen



Na een lange tijd weer een blogje !!!!! Yes.

Ik ben verslaafd geraakt aan mijn poppetjes . Jawel ,naar aanleiding van een You Tube Filmpje van Robbert Burridge  








Ik heb vele vellen vol geschilderd,en sommigen overgebracht met behulp van Gesso op ongebleekt katoen .



Ook vond ik nog een filmpje van Carla Sonheim ....Ook een leuke inspiratie bron





uiteindelijk  deze poppetjes die ik geschilderd heb overgebracht met matte medium  op stof en er een compositie van gemaakt en opgepimpt met borduursteken. 







Inmiddels een teken boekje gekocht waarin elke dag poppetjes  worden geschilderd .



Deze vind ik zo leuk ,die ga ik verder uitwerken tot een quilt ,word vervolgd dus.




6 comments:

Gus en Juul said...

Ik vind ze supergaaf geworden!
Het lijkt zo gemakkelijk maar juist dat vereenvoudigde is zooo moeilijk!

http://maryscreaties.blogspot.com/ said...

Prachtig 👏

roelie said...

Wat mooi Ellen

els said...

Je hebt me geïnspireerd Ellen. Ze zijn zoo leuk. Ik heb in Amsterdam 2 japanse penselen gekocht.

Eke said...

Wat ontzettend leuk en verslavend ook begrijp ik. Ben benieuwd naar de uitwerking in een quilt. Succes ermee

Hannie de Beer said...

Geweldig leuk! Heel inspirerend lijkt me. Heb meteen wat verder gekeken op you tube.
Succes met het verwerken in stof!