Sunday, June 14, 2009

Tijd (geen Tijd)





We hebben vrijdag 12-06 weer een erg gezellige, leerzame, fijne dag gehad.Deze keer in Drachten bij Emmy
Ik heb genoten van de gemaakte quilts en van elkaars aanwezigheid.We groeien als groep naar elkaar toe en dat is fijn om mee te maken.
Over mijn eigen quilt ben ik minder tevreden het lukte deze keer niet, (het Hollandse water met de oude huisjes door de tijd ingehaald door strakke flats)De verhoudingen kloppen niet, de huisjes zijn te rood etc. etc. etc.
Maar ik heb er wel een foto van gemaakt, op andere blogs lees ik ook wel eens dat men niet tevreden is over de eigen quilt.

Dus op naar het volgende thema (onderwaterwereld) bedacht door Aly, ik heb vandaag al een proefvisje gemaakt


1 comment:

Janny de Roo said...

Sorry, maar heeft het niet de snuit van een koe.....? (ik weet dat ik me nu niet populair maak, maar zo zie ik het....) Het overige van de vis vind ik god geslaagd.(Mag ik nog eens reageren haha???)
groetjes, Janny