Wednesday, February 12, 2014

Beweging

Mijn  BEWEGING is af .
Ik heb deze keer voor een abstracte vorm gekozen  en voor blauw .
Helemaal tegen mijn gevoel in want ik hou van rood  en van  figuratieve vormen.
Maar  nu het klaar is kan ik er met plezier naar kijken .



De achtergrond is een stevige lutradur ,diverse kleuren brandbare velours ,Angelina  vezels en organza.
Van deze materialen een compositie gemaakt en diverse delen weer weggebrand.
 De weggebrande stukjes later weer opgebracht .

In het midden een fluor groene strook van organza gevlochten  (zie foto detail)


11 comments:

Aart said...

Beweging kent zovele vormen, een mooie uitwerking van het thema!
Ik heb net een workshop van Wil Fritsma gehad afgelopen vrijdag, dus de techniek kwam me al een beetje bekend voor. Leuk om een andere uitwerking te zien.
http://quiltaart.blogspot.nl

els said...

Erg mooi geworden Ellen. Er zit duidelijk beweging in.

Hannie de Beer said...
This comment has been removed by the author.
Hannie de Beer said...

Een prachtige beweging, je hebt er ondanks dat blauw niet je favorite kleur is, toch iets heel bijzonders van gemaakt!

Marrie-jette said...

Weer prachtig gelukt!
(moeten snel weer eens afspreken...)

Ria van Kasteel said...

Je mag er trots op zijn en het is goed om eens met een andere kleur te werken.

Groeten van Ria ;0))

marjolijn said...

Helemaal goed om eens een andere kleur te gebruiken. Is een dubbele uitdaging dus! Fantastisch resultaat hoor!

janneke said...

Het zijn wel mijn kleuren! Vind het erg mooi. En wat is die techniek leuk he?

miekequilt said...

Wauw, wat leuk!! En die kleuren zijn helemaal mijn ding!!!

schilderijen said...

Goed gedaan!

christina said...

vol bewondering heb ik alle details bekeken. Je hebt er een kunststukje van gemaakt!