Tuesday, June 24, 2008

TwentseWelle



Vanmiddag naar het museum TwentseWelle samen met de buurvrouw(quiltvriendin) en de mannen

Een tentoonstelling in het kader van het 25 jarig bestaan van het Quiltersgilde.Er waren werken te zien van leden van het quiltersgilde, die hier speciaal voor zijn benadert.

Zij hebben quilts gemaakt van de zogeheten Landt&van Marle stoffen, een 19e-eeuwse stof, dat door TwentseWelle in herdruk is genomen.

Er werden ook quilts getoond die vervaardigd zijn ter nagedachtenis aan de vuurwerkramp in Enschede en de aanslagen in New York

Einde dag zijn we in Elburg bij de Chinees neergestreken ,heerlijk gegeten


Verder ben ik bezig met de opdracht van de DUCHBAG ladys met als thema MANDELA


Ik heb me een dag terug getrokken op mijn hobby kamer ………….?????????????? En dat heeft resultaat opgeleverd

Ik zal de komende dagen een stukje van de sluier oplichten

Op de foto zijn de stofjes (paars)en de oranje bij materialen te zien


1 comment:

Anonymous said...

Hoi Ellen ik heb je blogje gevonden en zal met spanning de vorderingen bijhouden, echt leuk om te doen.
Groetjes Ria van Kasteel uit Utrecht.P.S. morgen ga ik kijken of ik de stempels kan scoren , het was nu te laat.