Friday, September 25, 2015

Druk Druk Druk

Geen tijd voor eco printen
Geen tijd voor mijn lapjes
Geen tijd voor mijn naaimachine


Toch nog even tijd gevonden voor een uitstapje naar Deventer /quiltergilde tentoonstelling /collerminds.   PRACHTIG



Waarom geen tijd ???? Er is hier namelijk hard geklust ..
Oude keuken eruit .........................nieuwe keuken erin .

Heel veel troep 
Heel veel stof 


Nu alles klaar is en de stofwolken zijn opgetrokken kan het nieuwe quiltseizoen voor mij ook beginnen...........................met NIEUWE UITDAGINGEN !!!!!!... 





6 comments:

els said...

WOW PRACHTIG. Eindelijk klus geklaard. Nu kan en mag je zelf weer aan de slag. We zijn benieuwd naar al het moois. Zie je over een paar weken?

Marja. said...

maar erg mooi geworden!!

Hannie de Beer said...

Prachtig hoor! Al vond ik de oude keuken ook helemaal niet nog zo gek!
Nu weer met je hobby bezig, en zie ik je in Hilversum?

Janny de Roo said...

Ik dacht ook eerst dat de eerste foto jouw nieuwe keuken was...haha....was de plaats van het fornuis je niet naar de zin....? De nieuwe keuken ziet er prachtig en werkzaam uit. Succes met je nieuwe uitdagingen, hou je ons wel op de hoogte...?

janneke said...

Mooie keuken maar wat heerlijk dat je nu weer tijd voor je quilten hebt!

Anonymous said...

Hoi Ellen, ik blijf je volgen hoor via je blog. Succes met alles, groetjes Saskia