Monday, January 16, 2012

Lijnenspel



Door de inspiratie van de workshop van Cherilyn Martin  en natuurlijk de opdrachten ,wilde ik wat foto’s maken van lijnen. Ik zet al bijna 2 jaar mijn auto in een parkeergarage in Lelystad als ik moet werken. Nu zijn parkeergarages Super saai  ,maar deze is aan de buitenkant  prachtig afgewerkt met verschillende glazen platen .


Iedere werkdag heb ik hele
fantasieën over die prachtige kleuren ,maar ik heb nooit een foto toestel bij me. Afgelopen dagen scheen eindelijk de zon en ben ik met  foto toestel  naar de parkeer garage getogen.


In de garage lagen nog wat plassen water waarin het glas reflecteerde .
De foto’s vormen een echte inspiratie bron  

13 comments:

Janny de Roo said...

Dat is inderdaad een heel bijzondere parkeergarage....daar zet je met plezier je auto in lijkt me...!

Hannie de Beer said...

Wat is dit mooi..Ik weet wel zeker dat je hier je er heel veel inspiratie uit kunt halen!

christina said...

Zo wordt een vaak saaie parkeergarage wel heel mooi. NOg nooit eerder gezien. Prachtige kleuren.

Linda Robertus said...

Wauw, prachtige foto's - vooral de middelste!

marjolijn said...

De inspiratie kun je vaak dicht bij huis vinden. Dit is heel mooi! Vooral ook leuk met die reflectie in het water.
gr. Marjolijn

Suus said...

Prachtig kun je zo een werk van maken.

mia said...

Mooie inspiratiefoto's,soms ligt een ontwerp zo vlak voor je neus.
gr.mia

Dea said...

Mooi!

MulticoloredPieces said...

Beautiful photos--the play of light is lovely!
best, nadia

Aart said...

Net als mosterd na de maaltijd kom ik ook nog even een duit in het zakje doen. Ik vind de foto's ook erg inspirerend! Afgelopen woensdag had ik cursus, de vorige keer moesten we foto's meenemen, daaruit zouden de persoonlijke woorden van de cursisten uit gehaald worden. Bij mij waren dat: Architectuur/strakke lijnen, Structuur, Spiegelingen, Natuur en Humor. Je begrijpt waarom ik dit mooi vindt.
http://quiltaart.blogspot.com

Nienke said...

In een parkeergarage... Geweldig! Benieuwd waar de inspiratie je brengt!

Els said...

Wow ! het is echt een feestje om dáár je aoto neer te zetten !!!

Marjo Stoeckart-van den Bor said...

Als je goed kijkt is er zoveel moois om je heen en deze foto's vooral met de spiegeling in het water is daar het bewijs van. Ik ben heel benieuwd hoe je dit gaat verwerken. er is heel veel mee te doen.