Tuesday, December 7, 2010

Sinterklaas

Van de fibermail internet groep had Trees een Sinterklaas stoffen ruil georganiseerd ,op 19 oktober moesten we allemaal een zakje met stof meenemen en wat toebehoren (kraaltjes lintjes etc.)Aan het eind van de dag nam je dan een zakje mee van iemand anders met de bedoeling om er een sinterklaas presentje van te maken.  Ik had het Pakketje van Trees getrokken ,Trees ,onze organisator,stimulator ……..ik had dus de behoefte om erg mijn best te doen ,maar we gingen ook nog 24 dagen op vakantie ,dus het moest snel en goed .Dit is het resultaat ,van de zachte blauwe stofjes die in het zakje zaten heb ik een combinatie gezocht met paarse tinten uit mijn eigen voorraad en zo een modern geheel  in elkaar gepuzzeld,wat gestempeld en geverfd en natuurlijk een gedicht erbij geschreven .






Maar ik kreeg ook een prachtig cadeau van sint Jeanette,ik had een effen paars/oranje lap en een geprinte lap in een zakje gedaan. Jeanette heeft daar een prachtige omslag van gemaakt ,op de omslag heeft ze prints van een teckel afbeelding gemaakt . Helemaal geweldig dat ik  als Teckel bewonderaar  dit cadeau krijg  .   







Het  eindresultaat waar ik heel erg blij van werd,Jeanette  BEDANKT!!!!!!!



5 comments:

hannie said...

Onder de foto op de site had ik het al geschreven, je hebt er werkelijk iets bijzonders van gemaakt!Het valt niet mee om stofkeuzes van iemand te verwerken,maar dit is goed gelukt!

Ook het presentje wat je kreeg is een pronkstuk. Leuk om in huis te hebben!

Liesbeth Wessels said...

Ik vind wat jij voor Trees gemaakt hebt geweldig. Mooi van kleur en een mooie compositie. Jouw mapje van Jeanette is ook heel leuk. groeten liesbeth

Janny de Roo said...

Ik heb bewondering voor de beide dames, die dit gemaakt hebben.....!
groeten, Janny

christina said...

Ze zijn allebeide werkelijk prachtig geworden. Het lijkt me best heel moeilijk om iets voor eeen ander te maken, ook al heb je de stof erbij.

Veronica Davenport said...

Thaank you for sharing