Saturday, October 23, 2010

Fibermaildag en de Haagse Hoed

19 oktober een erg gezellige dag gehad in Leiden, veel dames ontmoet van de fibermail groep.Het gezicht achter de kaart, zeer de moeite waard.
Ook gemarmerd, had ik nog nooit gedaan maar was erg leuk om te doen. De resultaten even gefotografeerd , kunnen we weer mooie kaarten maken.



Deze maand was er nog een thema om in te schrijven De Hoed ( als inspiratie bron kon je aan prinsjes dag denken.) Maar ik kon daar niet zo veel inspiratie uithalen, als tegen hanger van de Haagse hoed heb ik een hoedje van papier gemaakt.


4 comments:

vilterietje said...

Prachtige marmertjes en het hoedje vind ik écht origineel!
Lieve groet en tot....Riet

Janny de Roo said...

Echt..... dat vind ik nu zo knap.....! Om dan de andere richting op te denken...

Hannie de Beer said...

Ook jou marmerlappen zijn erg mooi geworden. Een experiment om vaker toe te passen.

En ook heel leuk het Hoedje van papier!

christina said...

Ik had het ergens anders ook al gelezen dat een groep was gaan marmeren. Maar het is me nog steeds niet duidelijk hoe jullie dat gedaan hebben. Het resultaat is zo prachtig geworden. Daar ben ik best een beetje jaloers op.

En jouw hoedje van papier mag er zijn hoor. Origineel bedacht.

enne, nog bedankt voor je reactie op de verf. Daar heb ik veel aan.