Friday, October 23, 2009

Onderwaterwereld




Vandaag onze bijeenkomst van de (Duch bag ladys )
Deze naam gaan we wijzigen TeXplosions en een nieuwe website maar daar kom ik later op terug
Onze opdracht “onderwaterwereld “bedacht door Aly werd vandaag gepresenteerd bij onze gastvrouw Aly in Dronten.
Iedereen was op tijd en na een lekker bakje koffie werden de quilts uitgepakt en bewonderd.
De resultaten mochten er weer zijn.
Op onze nieuwe website TeXplosions zullen de komende dagen de quilts worden geplaatst .

Mijn onderwaterwereld quilt is goed gelukt en ben dan ook blij met het resultaat

5 comments:

Corryna said...

Ellen ik vind je quilt prachtig. De kleuren zijn precies goed. Ze geven het onder water gebeuren goed weer. Ook de details in je quilt zijn mooi. Deze uitdaging heb je tot een goed einde gebracht. Je mag er trots op zijn!

Janny de Roo said...

Ohh wat is het mooi geworden..., komt zo echt over, alsof je een foto van een aquarium hebt gemaakt! Petje af hoor Ellen.groetjes, Janny

Margeeth said...

Ik wilde schrijven dat je een mooi aquarium hebt gemaakt, maar zie nu dat Janny precies hetzelfde schreef, dus ik sluit me van harte bij haar aan.

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Balsemien said...

Hoi Ellen,
Wat leuk dat ik nu het eindresultaat zie van je prachtige onderwaterwereld... Het is schitterend geworden! Wat wordt je volgende project?